[Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Monero, Iota en Petro zijn allemaal virtuele valuta, zogenaamde cryptocurrencies. Er wordt al jaren gretig reclame voor gemaakt, gedolven en verhandeld, maar er wordt nog steeds niet actief geadverteerd in de media. Er is ook geen reclame op sociale netwerken.. Ondanks het feit dat cryptocurrencies een controversieel betaalmiddel op zich zijn, en ondanks hun relatief stabiele populariteit onder miljoenen enthousiastelingen wereldwijd, krijgen ze niet het soort reclame dat creditcards, het andere \’systeem\’ dat cashloze virtuele betalingen ondersteunt, wel krijgen. Elke betaalkaart is natuurlijk gewoon een middel om naar een bankrekening te gaan, maar in principe is het in zekere zin een virtuele betaling. Dit betekent dat kaarten tegenwoordig bijna overal voor kunnen worden gebruikt, van de aankoop van consumptiegoederen tot skipassen en kaartjes voor voetbalwedstrijden. Kaarten kunnen zelfs worden gebruikt voor transacties op kantoor.
finanční bohatství
De vraag is hoe betalingen in de praktijk worden opgevat. Banken worden gedekt door staatsactiva, deposito\’s zijn verzekerd en circuleren voorlopig in de vorm van bankbiljetten en metalen munten. Virtuele cryptocurrencies zijn eigenlijk alleen virtueel en hun waarde fluctueert zoals het weer in april, maar sommige Tsjechische e-shops staan ook betaling in cryptocurrencies toe. [Niemand weet wat de toekomst in petto heeft voor virtuele valuta. Wat wel zeker is, is dat sociale netwerken en Google afstand beginnen te nemen van deze producten.
kožená peněženka

Twitter heeft ook maatregelen aangekondigd om reclame te beperken

Twitter sluit zich aan bij Facebook en Google. Dit is te wijten aan risico\’s voor sommige investeerders, zoals verschillende frauduleuze activiteiten en aanzienlijke financiële verliezen. Twitter is van plan om reclame voor virtuele munten te verbieden, wat van toepassing is op de promotie van donaties, mijnbouw en verkoop van deze valuta, evenals bepaalde diensten – cryptocurrencies die betalingsstromen op het netwerk mogelijk maken. De advertenties zullen ook het uitwisselen van virtuele valuta sterk beperken. Twitter heeft besloten om deze stap te nemen, in navolging van Facebook, dat een soortgelijke stap lanceerde in februari 2018
mince kovové
. Terwijl financiële experts waarschuwen voor de volatiele aard van virtuele munten, is de G20-groep, die de 20 economisch meest geavanceerde landen ter wereld omvat, er niet in geslaagd om het eens te worden over hoe cryptocurrencies in de praktijk effectief kunnen worden overzien.

CATEGORIEËN:

Tags:

Reacties zijn gesloten